Monday, February 8, 2010

Negledljiva - Damir Urban

Ne postoji nista ljepse
od jutrom te vidjeti
uz sebe
sklupcanu saku djecijih sminki
golih nogu
utrnutih odavno

Zajedno cemo otjerati mrave
mirisom tk opranih zubi
tko me ljubi usnama sto budi
prve slike sto me pamte

Dobro ti jutro negledljiva ljepoto

U pidzami nasih koza
trudimo se uvijek
nesto vise nego sto bi
drugi mogli smjeti
jer cinit mi se zna
da te sutnjom cujem
al cesto sram me reci
pa te poljubim u ruke

Negledljiva ljepoto...

Prizivas me da ti dodjem
toplim dahom na granice
vrata i kose
i na rubu usne osjetim
stihove tvog srca
tezinu izbrisem
i spustim se na tebe
spustim se na tebe

Nakon dana, nakon noci..

Zapetljani sasvim
nestat cemo isti
i tocno u pola rijeci
sanjat cemo da smo budni
skliznuti ka novom jutru
zadnjim sapatom u tvoje
usnulo oko..

laka ti noc negledljiva ljepoto...

1 comment:

Josip said...

hjooooj :) vidi za ono jutro mi pjesmicu postavila:D ljubim ruke...